135 - KEY ACCOUNT MANAGER – EKSPORT (ŚWIEŻE MIĘSO Z KURCZAKA)

135 - KEY ACCOUNT MANAGER – EKSPORT (ŚWIEŻE MIĘSO Z KURCZAKA)

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1159

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na rynkach międzynarodowych i budowanie długofalowych relacji biznesowych
zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i partnerami handlowymi
rozwijanie sprzedaży świeżego mięsa z kurczaka na rynkach eksportowych (UE i poza UE)
negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad realizacją kontraktów
pozyskiwanie nowych kontraktów
realizacja założonych planów i wyników sprzedaży
monitorowanie rynku i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji sprzedaży
ścisła współpraca z działem planowania, produkcji, logistyki i kontroli jakości, działem realizacji zamówień
kształtowanie i promowanie wizerunku firmy, reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych, targach i konferencjach

Miejsce pracy:
ENERGETYKÓW 49, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie

Pracodawca:
KPS FOOD SP. Z O. O.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Książeczka Sanitarno - Epidemiologiczna
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale jakości w zakładzie drobiarskim bądź ubojni drobiu; znajomość norm i systemów zarządzania jakością (BRC HACCP, Animal Welfare); minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach eksportowych – preferowana branża spożywcza; Oferujemy: stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od wyników) niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon możliwość pracy hybrydowej realny wpływ na rozwój sprzedaży i ekspansję zagraniczną firmy przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonego zespołu


Inne wymagania:
minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale jakości w zakładzie drobiarskim bądź ubojni drobiu; znajomość norm i systemów zarządzania jakością (BRC HACCP, Animal Welfare); minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach eksportowych – preferowana branża spożywcza; Oferujemy: stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od wyników) niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon możliwość pracy hybrydowej realny wpływ na rozwój sprzedaży i ekspansję zagraniczną firmy przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonego zespołu

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dorota Stępień

Nr telefonu:
722 220 055

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 19.06.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 242229
Udostępnij:
Dodano: 19.06.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 242229

Zobacz inne oferty

Do góry