StPr/24/2278
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 320 PLN
wynagrodzenie + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
Ubezpieczenia mienia, sprawy związane z bhp i ppoż, prowadzenie gospodarki inwentarzowej, znajomość przepisów związanych z zagadnieniami dotyczącymi administracji hotelowej
Miejsce pracy:
KRASZEWSKIEGO 1/7, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Radomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
- wykształcenie co najmniej techniczne, umiejętności komunikacyjne, zdolności przywódcze, negocjacyjne, osoba musi wykazać się wysoką wiedzą o zarządzaniu i administracji, mile widziane min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku w administracji, doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
Inne wymagania:
wykształcenie co najmniej techniczne, umiejętności komunikacyjne, zdolności przywódcze, negocjacyjne, osoba musi wykazać się wysoką wiedzą o zarządzaniu i administracji, mile widziane min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku w administracji, doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Zacharska
Nr telefonu:
483314954, 602352762
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV