136 - KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH

136 - KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 320 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2278

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 320 PLN
wynagrodzenie + dodatek funkcyjny

Zakres obowiązków:
Ubezpieczenia mienia, sprawy związane z bhp i ppoż, prowadzenie gospodarki inwentarzowej, znajomość przepisów związanych z zagadnieniami dotyczącymi administracji hotelowej

Miejsce pracy:
KRASZEWSKIEGO 1/7, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Radomiu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
30

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
  • wykształcenie co najmniej techniczne, umiejętności komunikacyjne, zdolności przywódcze, negocjacyjne, osoba musi wykazać się wysoką wiedzą o zarządzaniu i administracji, mile widziane min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku w administracji, doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników


Inne wymagania:
wykształcenie co najmniej techniczne, umiejętności komunikacyjne, zdolności przywódcze, negocjacyjne, osoba musi wykazać się wysoką wiedzą o zarządzaniu i administracji, mile widziane min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku w administracji, doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Aneta Zacharska

Nr telefonu:
483314954, 602352762

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV
Dodano: 28.12.2024, 03:45
ID ogłoszenia: 106140
Udostępnij:
Dodano: 28.12.2024, 03:45
ID ogłoszenia: 106140

Zobacz inne oferty

Do góry