StPr/25/1452
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej,przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie i aktualizacja zbiorów prawnych dla potrzeb wydziału, dokonywanie archiwizacji lub brakowania dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych, zapewnienie zaopatrzenia wydziału w niezbędna materiały biurowe i druki, prowadzenie dokumentacji i ewidencji sprzętu łączności, informatyki, ppoż., kwaterunek,technika biurowa, telefony komórkowe będące na wyposażeniu wydziału w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki powierzonym mieniem, opracowywanie i prowadzenie pomocniczej dokumentacji kadrowej policjantów i pracowników wydziału w celu zapewnienia kierownictwu wydziału aktualnych danych niezbędnych w podejmowaniu decyzji kadrowych, sporządzanie projektów pism wg wytycznych naczelnika wydziału
Miejsce pracy:
11 LISTOPADA 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", bardzo dobra organizacja pracy własnej, obsługa komputera MS Office
- Umiejętność pracy zespołowej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
Inne wymagania:
Umiejętność pracy zespołowej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Kaniewska-Śwircz
Nr telefonu:
477014053
Wymagane dokumenty:
Zgodnie z ogłoszeniem w Biuletynie Informacji Publicznej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon