To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Radom
136-SEKRETARKA W WYDZIALE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH

136-SEKRETARKA W WYDZIALE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1928

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie, rejestracja i wysyłanie przesyłek wytworzonych przez pracowników wydziału,
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej przesyłek wysyłanych przez pracowników wydział oraz odbiór poczty,
- rozdzielanie dokumentacji dla poszczególnych pracowników wydziału,
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego, rejestru teczek oraz innych dokumentów dotyczących obiegu korespondencji,
- ewidencjonowanie, przechowywanie oraz dokonywanie okresowych aktualizacji powszechnie obowiązujących i resortowych przepisów prawnych.

Miejsce pracy:
11 LISTOPADA 37/59, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", bardzo dobra organizacja pracy własnej, obsługa komputera MS Office, komunikacja i współpraca zespołowa
  • Umiejętność ustalania hierarchii zadań W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów


Inne wymagania:
Umiejętność ustalania hierarchii zadań W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Izabela Kaniewska-Śwircz

Nr telefonu:
477014053

Wymagane dokumenty:
cv+oświadczenia

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 23.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 339073
Udostępnij:
Dodano: 23.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 339073

Zobacz inne oferty

Do góry