StPr/25/0922
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegóły na: https://bip.marki.pl/oferta-pracy/18971/podinspektor-w-wydziale-inwestycji-i-zarzadu-drog
Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz sporządzanie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.
Prowadzenie czynności administracyjnych w zakresie wprowadzenia oznakowania pionowego i poziomego oraz sygnalizacji świetlnej, jak i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Tworzenie raportów usuwania usterek w ramach prac konserwacyjnych oświetlenia ulic i placów na terenie miasta.
Wydawanie pozwoleń na przejazd samochodów ponadnormatywnych.
Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z usuwaniem porzuconych pojazdów na terenie gminy.
Obsługa serwisu zgłoszeń.
Miejsce pracy:
Al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Marki
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- [Umiejętność 2] : znajomość przepisów: ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego [Umiejętność 1] : minimum 3-letnie doświadczenie obejmujące realizację zadań jak na proponowanym stanowisku [Inne] : Termin składania dokumentów: 20 października 2025 do godziny 16:00. Dokumenty można składać osobiście lub przesłać na adres: Kancelaria Urzędu Miasta Marki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki (Pokój nr 13). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Zarządu Dróg”.
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość przepisów: ustawy o drogach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego [Umiejętność 1] : minimum 3-letnie doświadczenie obejmujące realizację zadań jak na proponowanym stanowisku [Inne] : Termin składania dokumentów: 20 października 2025 do godziny 16:00. Dokumenty można składać osobiście lub przesłać na adres: Kancelaria Urzędu Miasta Marki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki (Pokój nr 13). Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Zarządu Dróg”.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Nowaczyńska
Nr telefonu:
221134878
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta