StPr/24/1364
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
+ WYSŁUGA LAT
Zakres obowiązków:
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O OFERTCIE PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE: https://sdstczew.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/34862_administrator-srodowiskowego-domu-samopomocy-w-tczewie.html
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście
w ŚDS Tczew, ul. Elżbiety 19A 83-110 Tczew lub pocztą na adres Środowiskowy Dom
Samopomocy 83-110 Tczew ul. Elżbiety 19A do dnia 31 grudnia 2024 r. do godz. 12.00 z
dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko Administratora Środowiskowego
Domu Samopomocy w Tczewie.
Miejsce pracy:
Elżbiety 19 A, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Pracodawca:
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W TCZEWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 1)
- Wymagania niezbędne: 1 ) wykształcenie średnie oraz co najmniej 4 letni staż pracy (udokumentowany) lub wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, a w przypadku wykształcenia wyższego w innym kierunku wymagane jest również ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych, 2) roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1 ) wykształcenie średnie oraz co najmniej 4 letni staż pracy (udokumentowany) lub wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, a w przypadku wykształcenia wyższego w innym kierunku wymagane jest również ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych, 2) roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 533-51-45
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
*
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail