ADMINISTRATOR

ADMINISTRATOR

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0502

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Pierwsza umowa na czas określony (do 3 miesięcy), z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy. Dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka", nagrody jubileuszowe, pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na zdrowie i życie.

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku administratora:
1. Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, kolportowaniem
przychodzącej i wychodzącej korespondencji do (z) domu.
2. Rozliczanie faktur za leki i pampersy we współpracy z pracownikiem socjalnym.
3. Obsługa platformy zamówień publicznych oraz prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi; przygotowanie dokumentacji i korespondencja z wykonawcami.
4. Przygotowanie umów z kontrahentami.
5. Opracowanie korespondencji w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych i zaopatrzeniowych.
6. Załatwianie spraw związanych z zaopatrzeniem, zabezpieczeniem i rejestracją składników majątkowych, takich jak: materiały i artykuły biurowe, przedmioty nietrwałe,
środki trwałe i zaopatrzenie socjalne.
7. Zestawianie danych i sporządzanie sprawozdań do GUS, CAS, Wydziału Zdrowia, MOPS, Urzędu Wojewódzkiego, Urzędu Marszałkowskiego i innych zlecanych przez jednostki nadrzędne.
8. Zabezpieczenie potrzeb domu w zakresie technicznej obsługi urządzeń i sprzętu (przeglądu napraw i konserwacji).
9. Archiwizacja dokumentów.
10. Pisanie wszelkiej korespondencji zleconej przez Dyrektora.
11. Zabezpieczenie pomieszczeń i sprzętu przed dewastacją, kradzieżą i włamaniem.
12. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją pojazdu będącego na wyposażeniu Domu.
13. Prowadzenie we współpracy z Urzędem Miasta zadań inwestycyjno-remontowych Domu.
14. Współpraca i przygotowanie materiałów dla instytucji kontrolujących DPS.
15. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji administratora.
Godziny pracy: 07.30-15.30

Miejsce pracy:
Bałtycka 37A, 10-001 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wykształcenie wyższe. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Nieposzlakowana opinia. Szczegóły o naborze: https://dps.olsztyn.eu/category/praca/


Inne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Nieposzlakowana opinia. Szczegóły o naborze: https://dps.olsztyn.eu/category/praca/

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Gaweł

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie DPS lub pocztą na adres Dom Pomocy Społecznej w Olsztynie ul. Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn do dnia 05.05.2025 r. w godz. 8.00 15.00 włącznie, decyduje data wpływu. Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z opisem Nabór na stanowisko Administratora w Domu Pomocy Społecznej w Olsztynie ul. Bałtycka 37A. Szczegóły o naborze na stronie internetowej pod adresem: https://dps.olsztyn.eu/category/praca/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Dodano: 29.04.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 201550
Udostępnij:
Dodano: 29.04.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 201550

Zobacz inne oferty

Do góry