StPr/24/13905
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi:
- obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZGN Praga Północ,
- ewidencja budynków, lokali i terenów w ramach powierzonego zasobu nieruchomości m. st. Warszawy,
- obsługa najemców i użytkowników lokali mieszkalnych i terenów tj. rozmowy z interesantami, wyjaśnienie zgłaszanych spraw, odpowiedzi na korespondencję itp.
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą najemców lokali mieszkalnych,
- wprowadzenie i aktualizacja danych w programach,
- nadzór nad firmami świadczącymi usługi komunalne dla nieruchomości.
Miejsce pracy:
03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 1)
- Pakiet MS Office
- Wymagania na danym stanowisku: - wykształcenie minimum średnie bez stażu pracy, - doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami - min. 1 rok, - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: zarządzania nieruchomościami, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki najmu lokali i ochrony praw lokatorów oraz własności lokali. Praca w Administracji Obsługi Mieszkańców w godz.: 7.30-15.30. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) - podpisany odręcznie; - list motywacyjny - podpisany odręcznie; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych - podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie - podpisana odręcznie. Osoby zainteresowane są proszone o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym - parter, pok. nr 26, w terminie do dnia 2 grudnia 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23, z dopiskiem na kopercie: "Rekrutacja na stanowisko - Administrator w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy". [Kontakt: osobisty, tel. 22 205 41 30, 22 205 41 31 w godz. 7:30-15:30]
Inne wymagania:
Wymagania na danym stanowisku: - wykształcenie minimum średnie bez stażu pracy, - doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami - min. 1 rok, - znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - znajomość regulacji prawnych w zakresie: zarządzania nieruchomościami, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki najmu lokali i ochrony praw lokatorów oraz własności lokali. Praca w Administracji Obsługi Mieszkańców w godz.: 7.30-15.30. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) - podpisany odręcznie; - list motywacyjny - podpisany odręcznie; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych - podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie - podpisana odręcznie. Osoby zainteresowane są proszone o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym - parter, pok. nr 26, w terminie do dnia 2 grudnia 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23, z dopiskiem na kopercie: "Rekrutacja na stanowisko - Administrator w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy". [Kontakt: osobisty, tel. 22 205 41 30, 22 205 41 31 w godz. 7:30-15:30]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 205 41 30, 22 205 41 31
Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) - podpisany odręcznie; - list motywacyjny - podpisany odręcznie; - oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych - podpisane odręcznie; - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane odręcznie; - zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie - podpisana odręcznie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon - 7.30-15.30, Godziny : 7:30-15:30