ADMINISTRATOR/KA DS. ZIELENI

ADMINISTRATOR/KA DS. ZIELENI

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
3 900 - 4 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1201

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 3 900 do 4 500 PLN
Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu. Pierwsza umowa na okres próbny 2 miesiące. Praca w godz. 07.00 - 13.00

Zakres obowiązków:
1. Tworzenie planu nasadzeń zieleni.
2. Organizacja, nadzór i odpowiedzialność za koordynację wszystkich prac związanych z pracami na terenach zielonych i porządkiem na osiedlach oraz nadzór i kierowanie pracą podległych pracowników.
3. Prowadzenie dziennych kart ewidencji czasu pracy i wykonywanych zleceń, prac kosztorysowych przez pracowników.
4. Nadzór nad terminową realizacją przyjętych zleceń.
5. Przestrzeganie technologii i jakości wykonywanych robót zgodnie z obowiązującymi normami.
6. Kontrolowanie jakości wykonywanych robót.
7. Wykonywanie przedmiarów przed i obmiarowanie po wykonywaniu zleconych robót- prowadzenie ewidencji obmiarów.
8. Wystawianie zleceń roboczych zgodnie z obowiązującymi katalogami norm i księgą obmiarów oraz przestrzeganie obowiązku zapoznania brygady ze zleceniem roboczym przed przystąpieniem do pracy, a po wykonaniu zleceń roboczych rozliczanych systemem dniówkowym, określenie brygadzie terminu wykonywania robót.
9. Terminowe i bieżące rozpatrywanie pism oraz terminowe udzielanie odpowiedzi.
10. Kontrola i nadzór terenów zielonych, placów zabaw oraz wnioskowanie o wykonanie robót naprawczych.
11. Nadzór nad przeglądem zieleni i dzrewostanu oraz rejestrem dokumentacji ogródków przydomowych.
12. Przeprowadzenie inwentaryzacji terenów zielonych i ich aktualizacja.

Miejsce pracy:
Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Liczba godzin pracy w tygodniu:
30

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • doświadczenie zawodowe min. 3 lata (najlepiej na podobnym stanowisku), prawo jazdy kat. B i własny samochód. Znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel, Outlook) na poziomie samodzielnej pracy. Dokładność, dobra organizacj pracy i umiejętność podejmowania decyzji.


Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe min. 3 lata (najlepiej na podobnym stanowisku), prawo jazdy kat. B i własny samochód. Znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel, Outlook) na poziomie samodzielnej pracy. Dokładność, dobra organizacj pracy i umiejętność podejmowania decyzji.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Aneta Ciuchta

E-mail:
[email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 31.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 343902
Udostępnij:
Dodano: 31.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 343902

Zobacz inne oferty

Do góry