ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1569

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą

Zakres obowiązków:
Bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych, motywacja do pracy.


Miejsce pracy:
Panoramiczna 2, 25-503 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Zakres obowiązków: bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych, motywacja do pracy. Wymgania; wykształcenie średnie lub wyższe, wiedza fachowa i praktyczna dla obszaru administrowania nieruchomościami, doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami, umiejętność ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.


Inne wymagania:
Zakres obowiązków: bieżąca kontrola nieruchomości, kontrola firm obsługujących nieruchomości, koordynacja prac przy okresowych kontrolach budynków, przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli, prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy, utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami , współpraca z działem księgowości, współpraca z inspektorami ds. technicznych, motywacja do pracy. Wymgania; wykształcenie średnie lub wyższe, wiedza fachowa i praktyczna dla obszaru administrowania nieruchomościami, doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami, umiejętność ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, mile widziana licencja zarządcy nieruchomości.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
41 368 61 21

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 368-61-21 lub osobisty ewentualnie e-mail; [email protected]
Dodano: 05.06.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 232159
Udostępnij:
Dodano: 05.06.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 232159

Zobacz inne oferty

Do góry