StPr/25/1950
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ premia uznaniowa
Zakres obowiązków:
obsługa klienta(najemca, własciciel), obsługa korespondecji, bieżące sprawy administracyjno-biurowe
Miejsce pracy:
Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, zasadnicze zawodowe
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość,umiejętność organizacji pracy, zdolności analityczne, Obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marzena Klip
Nr telefonu:
618345673
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie, cv