StPr/25/0217
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 792 PLN
+ premia uznaniowa do 8% wynagrodzenia zasadniczego. Praca w godzinach pon 7-17, wt-czw 7-15, pt 7-13. Kontakt z pracownikiem Działu Kadr, tel 32 767 66 16 wew. 34 w godz. 8:30-13:00. Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa Diament w Piekarach Śląskich ul. Ogrodowa 17K, 41-940. Po zakończeniu procesu rekrutacji Państwa aplikacje będą dostępne do odbioru w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Diament w Piekarach Śląskich w terminie 7 dni. Po tym czasie zostaną zniszczone.
Zakres obowiązków:
- nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym sanitarno-porządkowym oraz estetycznym administrowanych budynków i ich otoczenia - praca w terenie
- koordynowanie prac wykonanych przez dozorców oraz firmy zewnętrzne sprzątające zasoby Spółdzielni praca w terenie
- sporządzanie raportów z prowadzonych kontroli prac gospodarzy i firm zewnętrznych,
- prowadzenie bieżącej obsługi lokatorów w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
- odpowiedzi na korespondencję z lokatorami,
- prace biurowe wykonywane w ramach czynności administracyjnych,
- prowadzenie samochodu służbowego do 3,5 ton.
Miejsce pracy:
Ogrodowa 17K, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Diament"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie co najmniej średnie, czynne prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi pakietu MS Office, komunikatywność i umiejętność współpracy ze współpracownikami i mieszkańcami, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie, dokładność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Inne wymagania:
Wykształcenie co najmniej średnie, czynne prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi pakietu MS Office, komunikatywność i umiejętność współpracy ze współpracownikami i mieszkańcami, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie, dokładność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Pisemne zgłoszenie kandydatury: podanie + CV z podpisanym przez kandydata oświadczeniem o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spółdzielnię Mieszkaniową "Diament" w Piekarach Śląskich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach na potrzeby rekrutacji na stanowisko Administrator Nieruchomości Spółdzielni Mieszkaniowej Diament w Piekarach Śląskich". Dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej Diament w Piekarach Śląskich lub na adres e-mail: [email protected] w terminie do dnia 30.06.2025r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail