StPr/25/12116
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 905 PLN
Stabilne zatrudnienie i przejrzyste warunki pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, dodatkowe wynagrodzenie (tzw. "13"), nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe, dodatek za wysługę lat - od 5 % do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy, benefity finansowe, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci, jednorazowa wypłata przedświąteczna, dofinansowanie do okularów korekcyjnych, zniżki do biletów Koleje Mazowieckie 35%, możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, rozwój zawodowy i nauka, wsparcie na etapie wdrażania do pracy (onboarding, wprowadzenie przez opiekuna), zatrudnienie dające perspektywy zawodowe, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, Well-being i work-life balance, możliwość pracy zdalnej jeśli jest to możliwe ze względu na organizację pracy lub rodzaj pracy wykonywanej przez pracownika, ruchomy czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy między 7:009:00, możliwość skorzystania z wyjść prywatnych za odpracowaniem, opieka zdrowotna i ubezpieczenia, Korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie, Webinary i spotkania prozdrowotne, akcje szczepień, przyjazna atmosfera i nowoczesna kultura organizacyjna, wyróżnienie za work-life balance Szefa Służby Cywilnej 2021 i 2023, Certyfikat Przyjazny Urząd 2021-2024, przyjazne miejsce pracy dla osób w każdym wieku, aktywność fizyczna i pasje, spacery z przewodnikiem po Warszawie dla pracowników i bliskich, spotkania integracyjne.
Zakres obowiązków:
- monitorowanie mediów i analizowanie publikacji dotyczących różnych obszarów działalności urzędu,
- redagowanie i publikowanie na stronie internetowej informacji o działaniach wojewodów, wydarzeniach i uroczystościach,
- opracowywanie materiałów komunikacyjnych,
- udział w organizacji akcji komunikacyjnych, wydarzeń, konferencji prasowych,
- wsparcie działań informacyjnych w mediach społecznościowych urzędu,
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania dziennikarskie.
Miejsce pracy:
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista do spraw mediów interaktywnych
- Pakiet MS Office
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie, - znajomość ustaw: prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji zespolonej w województwie, - umiejętność: analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji i obsługi komputera (MS Office), - posiadanie obywatelstwa polskiego, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - korzystanie z pełni praw publicznych, Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa, Public relations, komunikacji społecznej, medioznawstwa lub nauk społecznych 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej lub public relations. Dostępność: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Warunki pracy: - praca biurowa; - praca w siedzibie urzędu; - praca na 1 piętrze; - praca poza siedzibą Urzędu, w terenie (w szczególności wykonywanie relacji z wydarzeń); - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - zainstalowana winda; - pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami,; - brak oznaczeń dla osób niewidomych; - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym; - budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowe informacje od pracodawcy: Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Zgłoszenia złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Prześlij tylko te dokumenty, których wymagamy. Nie przesyłaj wszystkich, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty wraz ze wszystkimi ich stronami. TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (Dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. (Dokumenty dodatkowe): - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego z zakresu dziennikarstwa, Public relations, komunikacji społecznej, medioznawstwa lub nauk społecznych; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej lub public relations. Wzór oświadczeń dostępny jest pod linkiem: https://www.gov.pl/attachment/d7d2bc4b-c47c-4800-b547-b6514cf940cd Aplikować można do: 29-12-2025 (decyduje data wpływu do MUW) Aplikować można elektronicznie przez stronę: https://ankieta-rekrutacja.mazowieckie.pl/ lub w formie papierowej na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Biuro Obsługi Urzędu, Punkt Obsługi Klienta, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (wejście F, od al. Solidarności) z dopiskiem Oferta pracy BW 8/2025 lub przez ePUAP poprzez skrytkę podawczą /t6j4ljd68r/skrytka Możliwy również do kontaktu telefonicznego: 22 695 60 60 lub mailowy na adres: [email protected] Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/praca Dokumenty należy złożyć do: 29 grudnia 2025 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem Państwa danych osobowych jest Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie reprezentowany przez Dyrektora Generalnego. Zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i b oraz art. 9 ust. 2 lit a RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/klauzula-informacyjna2 SYGNALISTA ZGŁOSZENIA WEWNĘTRZNE NARUSZENIA PRAWA Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pod adresem: https://bip.mazowieckie.pl/artykul/315-38787- sygnalista-zgloszenia-wewnetrzne-naruszenia-prawa Miejsce pracy: pl. Bankowy 3/5 Godziny pracy: 8-16
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie, - znajomość ustaw: prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji zespolonej w województwie, - umiejętność: analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji i obsługi komputera (MS Office), - posiadanie obywatelstwa polskiego, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - korzystanie z pełni praw publicznych, Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa, Public relations, komunikacji społecznej, medioznawstwa lub nauk społecznych 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej lub public relations. Dostępność: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Warunki pracy: - praca biurowa; - praca w siedzibie urzędu; - praca na 1 piętrze; - praca poza siedzibą Urzędu, w terenie (w szczególności wykonywanie relacji z wydarzeń); - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - zainstalowana winda; - pomieszczenie higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami,; - brak oznaczeń dla osób niewidomych; - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym; - budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowe informacje od pracodawcy: Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Zgłoszenia złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Prześlij tylko te dokumenty, których wymagamy. Nie przesyłaj wszystkich, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty wraz ze wszystkimi ich stronami. TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (Dokumenty niezbędne): - CV i list motywacyjny; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. (Dokumenty dodatkowe): - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego z zakresu dziennikarstwa, Public relations, komunikacji społecznej, medioznawstwa lub nauk społecznych; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej lub public relations. Wzór oświadczeń dostępny jest pod linkiem: https://www.gov.pl/attachment/d7d2bc4b-c47c-4800-b547-b6514cf940cd Aplikować można do: 29-12-2025 (decyduje data wpływu do MUW) Aplikować można elektronicznie przez stronę: https://ankieta-rekrutacja.mazowieckie.pl/ lub w formie papierowej na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Biuro Obsługi Urzędu, Punkt Obsługi Klienta, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (wejście F, od al. Solidarności) z dopiskiem Oferta pracy BW 8/2025 lub przez ePUAP poprzez skrytkę podawczą /t6j4ljd68r/skrytka Możliwy również do kontaktu telefonicznego: 22 695 60 60 lub mailowy na adres: [email protected] Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/praca Dokumenty należy złożyć do: 29 grudnia 2025 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem Państwa danych osobowych jest Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie reprezentowany przez Dyrektora Generalnego. Zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i b oraz art. 9 ust. 2 lit a RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/klauzula-informacyjna2 SYGNALISTA ZGŁOSZENIA WEWNĘTRZNE NARUSZENIA PRAWA Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pod adresem: https://bip.mazowieckie.pl/artykul/315-38787- sygnalista-zgloszenia-wewnetrzne-naruszenia-prawa Miejsce pracy: pl. Bankowy 3/5 Godziny pracy: 8-16
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 695 60 60
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne: - CV i list motywacyjny; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; - oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później; - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Aplikować można do: 29-12-2025 (decyduje data wpływu do MUW) Aplikować można elektronicznie przez stronę: https://ankieta-rekrutacja.mazowieckie.pl/ lub w formie papierowej na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Biuro Obsługi Urzędu, Punkt Obsługi Klienta, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (wejście F, od al. Solidarności) z dopiskiem Oferta pracy BW 8/2025 lub przez ePUAP poprzez skrytkę podawczą /t6j4ljd68r/skrytka Możliwy również do kontaktu telefonicznego: 22 695 60 60 lub mailowy na adres: [email protected]

Zaloguj się przez Facebook