StPr/25/3724
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 672,45 do 4 875,60 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z przepisami dot. instrukcji kancelaryjnej w Straży Granicznej i funkcjonowania kancelarii jawnych. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania wpływających faktur, rachunków, telegramów oraz innej dokumentacji w kancelarii jawnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie zgodnie z dekretacją, wysyłanie dokumentów oraz zapewnienie terminowości i właściwego obiegu dokumentów. Kompletowanie, przygotowywanie teczek akt oraz sporządzanie spisów akt w celu przekazania ich do właściwego archiwum. Brakowanie dokumentów niearchiwalnych oznaczonych symbolem 'Bc" i odnotowanie faktu ich zniszczenia w ewidencji kancelarii. Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej w ramach elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Oliwska 35, 80-563 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych, systematyczność, precyzyjność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, nastawienie na realizację celów, chęć zdobywania nowej wiedzy, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972 r.), posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ścisle tajne". Mile widziane: doświadczenie w pracy kancelaryjnej, doświadczenie w pracy z programem EZD.
Inne wymagania:
biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych, systematyczność, precyzyjność, dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, nastawienie na realizację celów, chęć zdobywania nowej wiedzy, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972 r.), posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ścisle tajne". Mile widziane: doświadczenie w pracy kancelaryjnej, doświadczenie w pracy z programem EZD.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny - podpisane, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, podpisana klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972 r.), kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" - druk zawierający oświadczenia dostępny jest pod adresem: https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/nabor-do-sluzby-cywilne/przepisy-i-wzory-dokume/10074,Informacje-ogolne.html) - do dnia 16.05.2025 r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail