StPr/25/2577
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 1 500 PLN
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, a następnie na czas określony; Okres zatrudnienia: 36 miesięcy; Wymiar etatu: 0,25 etatu;
Zakres obowiązków:
administrowanie/koordynacja usług bezpłatnej wypożyczalni sprzętu medycznego;
do obowiązków pracownika zatrudnionego na stanowisku administratora wypożyczalni należeć będzie w szczególności:
bieżąca obsługa osób wypożyczających sprzęt;
udzielanie informacji o możliwości i warunkach wypożyczania sprzętu;
ustalanie terminów rozpoczęcia i zakończenia usługi;
organizacja i nadzór nad procesem realizacji usług;
wydawanie i przyjmowanie drobnego sprzętu (w siedzibie MCO) wraz z przeszkoleniem w zakresie jego obsługi;
zlecanie i organizacja transportu sprzętu;
zlecanie i organizacja czyszczenia sprzętu;
prowadzenie kontroli stanu sprzętu;
przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących awarii, uszkodzenia, zniszczenia lub utraty sprzętu;
zlecanie napraw, przeglądów i czynności konserwacyjnych sprzętu;
prowadzenie i kontrola dokumentacji wypożyczalni (w tym w szczególności rejestrów, protokołów, umów);
monitorowanie, sprawozdawczość i ewaluacja realizowanych usług;
Miejsce pracy:
Wielicka 267, 30-663 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu (wymagany staż - lata: 1)
- minimalne wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok; bardzo dobra obsługa komputera, programu Excel; rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej; aktualna wiedza z zakresu wsparcia opiekunów nieformalnych i organizacji opieki nad osobą niesamodzielną, w szczególności na temat funkcjonalności i sposobu korzystania ze sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego (takiego jak: łóżka medyczne, chodziki, balkoniki wysokie ze stabilizacją przedramion, laski, wózki inwalidzkie, koncentratory tlenu, rotory rehabilitacyjne, pionizatory statyczne, podnośniki); doświadczenie własne w opiece domowej nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (seniorem, niepełnosprawnym dzieckiem, osobą przewlekle chorą) lub doświadczenie zawodowe w pracy na rzecz i z opiekunami nieformalnymi/faktycznymi osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu będzie dodatkowym atutem; znajomość (np. z racji wcześniejszego zatrudnienia) systemów ważnych dla opieki domowej nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zdrowia, pomocy społecznej, ubezpieczeń społecznych będzie dodatkowym atutem.
Inne wymagania:
minimalne wykształcenie: średnie; doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok; bardzo dobra obsługa komputera, programu Excel; rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej; aktualna wiedza z zakresu wsparcia opiekunów nieformalnych i organizacji opieki nad osobą niesamodzielną, w szczególności na temat funkcjonalności i sposobu korzystania ze sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego (takiego jak: łóżka medyczne, chodziki, balkoniki wysokie ze stabilizacją przedramion, laski, wózki inwalidzkie, koncentratory tlenu, rotory rehabilitacyjne, pionizatory statyczne, podnośniki); doświadczenie własne w opiece domowej nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (seniorem, niepełnosprawnym dzieckiem, osobą przewlekle chorą) lub doświadczenie zawodowe w pracy na rzecz i z opiekunami nieformalnymi/faktycznymi osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu będzie dodatkowym atutem; znajomość (np. z racji wcześniejszego zatrudnienia) systemów ważnych dla opieki domowej nad osobą potrzebującą wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zdrowia, pomocy społecznej, ubezpieczeń społecznych będzie dodatkowym atutem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Pracodawca
Wymagane dokumenty:
.