StPr/25/1344
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
7 000 PLN
godziny pracy: 7:00-15:00 Praca na czas określony : 3 miesiące Oferujemy: 1. Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia. 2. Narzędzia niezbędne do pracy 3. Możliwość rozwoju zawodowego 4. Pracę w profesjonalnym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Zakres obowiązków:
- pilnowanie terminów przeprowadzania obowiązkowych kontroli zgodnie z Prawem Budowlanym, a także wynikających z dokumentów dotyczących urządzeń znajdujących się na nieruchomości i innych ustaleń.
- dokonywanie rozliczeń mediów i kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej dla lokali mieszkalnych i użytkowych oraz przekazywanie do księgowości danych do wystawiania not.
- dokonywanie systematycznych przeglądów (minimum raz w tygodniu) nieruchomości, składanie sprawozdań z tych czynności oraz kontrolowania jakości usług w zakresie wywozu nieczystości, wodno-kanalizacyjnej, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu.
- udział w przeglądach gwarancyjnych i zasiedleniach budynków.
- zgłaszanie wszelkich praw i prac remontowych przełożonemu
Miejsce pracy:
Watzenrodego 17, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- 2 lata doświadczenia zawodowego, obsługa komputera MS Ofice, Prawo kat. B
- Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe lub średnie 2. Mile widziana licencja zarządcy Nieruchomości 3. Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku 4. Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi 5. Umiejętność tworzenia planów gospodarczych i projektów uchwał 6. Umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi 7. Biegła znajomość pakietu MS Office 8. Prawo jazdy kat. B 9. Dyspozycyjność 10. Dobra organizacja pracy 11. Odporność na stres 12. Sumienność i punktualność Mile widziane: 1.Certyfikat Zarządcy Nieruchomości. 2. Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Inne wymagania:
Wymagania: 1. Wykształcenie wyższe lub średnie 2. Mile widziana licencja zarządcy Nieruchomości 3. Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku 4. Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi 5. Umiejętność tworzenia planów gospodarczych i projektów uchwał 6. Umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi 7. Biegła znajomość pakietu MS Office 8. Prawo jazdy kat. B 9. Dyspozycyjność 10. Dobra organizacja pracy 11. Odporność na stres 12. Sumienność i punktualność Mile widziane: 1.Certyfikat Zarządcy Nieruchomości. 2. Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ilona Rad
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty. 1. List motywacyjny i CV. 2. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach. w terminie do dnia 14.09.2025 r. elektronicznie na [email protected] lub do siedziby Spółki przy ul. Watzenrodego 17 w Toruniu. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane w ogłoszeniu o naborze dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: do 14.09.2025 r.