29201875
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 1 200 EUR
Zakres obowiązków:
Twoją rolą jako agenta obsługi klienta jest, wraz ze swoim zespołem obsługa klientów w przyjazny, skuteczny i profesjonalny sposób, za pośrednictwem poczty e-mail, czatu i telefonu.
• Powinieneś być kreatywny, przyjazny i zorientowany na klientów i współpracowników.
• Rozumieć potrzebę spełniania oczekiwań klientów.
• Wykazywać się elastycznym podejściem do pracy w zmieniającym się i szybko rozwijającym się środowisku.
Nasz Klient jest światowym liderem w outsourcingu, zapewniającym zarządzanie i pozyskiwanie klientów, obsługę klienta, wsparcie techniczne, windykację należności i usługi. Działa w 88 krajach, obsługując 170 rynków i zatrudnia 420 000 pracowników na całym świecie.
Miejsce pracy:
Jungfrugatan 6, 114 44 Stockholm , Szwecja
Pracodawca:
Lansera AB/Work International
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- - Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane; - Biegła znajomość języka polskiego; - Dobra znajomość języka angielskiego; - Umiejętność obsługi komputera; - Dobre umiejętności analityczne i logicznego myślenia; - Doskonałe umiejętności komunikacyjne: werbalne, pisemne, umiejętność słuchania; - Umiejętność szybkiego uczenia się, zdolność adaptacji do stale zmieniających się potrzeb, aby pomóc klientom w zakresie platformy reklamowej; - Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
- Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane; - Biegła znajomość języka polskiego; - Dobra znajomość języka angielskiego; - Umiejętność obsługi komputera; - Dobre umiejętności analityczne i logicznego myślenia; - Doskonałe umiejętności komunikacyjne: werbalne, pisemne, umiejętność słuchania; - Umiejętność szybkiego uczenia się, zdolność adaptacji do stale zmieniających się potrzeb, aby pomóc klientom w zakresie platformy reklamowej; - Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
do doradcy EURES z EOG
E-mail:
[email protected] or https://careers.workinternational.se/jobs/2367653- polish-customer-support-agent-athens-greece
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
elektronicznie