AGENT OBSŁUGI KLIENTA W GRECJI

AGENT OBSŁUGI KLIENTA W GRECJI

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 1 200 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
29201875

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 1 200 EUR

Zakres obowiązków:
Twoją rolą jako agenta obsługi klienta jest, wraz ze swoim zespołem obsługa klientów w przyjazny, skuteczny i profesjonalny sposób, za pośrednictwem poczty e-mail, czatu i telefonu.
• Powinieneś być kreatywny, przyjazny i zorientowany na klientów i współpracowników.
• Rozumieć potrzebę spełniania oczekiwań klientów.
• Wykazywać się elastycznym podejściem do pracy w zmieniającym się i szybko rozwijającym się środowisku.
Nasz Klient jest światowym liderem w outsourcingu, zapewniającym zarządzanie i pozyskiwanie klientów, obsługę klienta, wsparcie techniczne, windykację należności i usługi. Działa w 88 krajach, obsługując 170 rynków i zatrudnia 420 000 pracowników na całym świecie.


Miejsce pracy:
Jungfrugatan 6, 114 44 Stockholm , Szwecja

Pracodawca:
Lansera AB/Work International

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • - Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane; - Biegła znajomość języka polskiego; - Dobra znajomość języka angielskiego; - Umiejętność obsługi komputera; - Dobre umiejętności analityczne i logicznego myślenia; - Doskonałe umiejętności komunikacyjne: werbalne, pisemne, umiejętność słuchania; - Umiejętność szybkiego uczenia się, zdolność adaptacji do stale zmieniających się potrzeb, aby pomóc klientom w zakresie platformy reklamowej; - Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu.


Inne wymagania:
- Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane; - Biegła znajomość języka polskiego; - Dobra znajomość języka angielskiego; - Umiejętność obsługi komputera; - Dobre umiejętności analityczne i logicznego myślenia; - Doskonałe umiejętności komunikacyjne: werbalne, pisemne, umiejętność słuchania; - Umiejętność szybkiego uczenia się, zdolność adaptacji do stale zmieniających się potrzeb, aby pomóc klientom w zakresie platformy reklamowej; - Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu.

Sposób aplikowania:
do doradcy EURES z EOG

E-mail:
[email protected] or https://careers.workinternational.se/jobs/2367653- polish-customer-support-agent-athens-greece

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
elektronicznie
Dodano: 09.11.2024, 03:18
ID ogłoszenia: 80813
Udostępnij:
Dodano: 09.11.2024, 03:18
ID ogłoszenia: 80813

Zobacz inne oferty

28,10 złbrutto
Nowe
Zielona Góra
28,10 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Nowe

HOSTESSA

29 złbrutto
Nowe
Łebieniec
29 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
30 złbrutto
Nowe
Kielce
30 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
29 złbrutto
Nowe
Zielona Góra
29 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
29 złbrutto
Nowe
Nowa Sól
29 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry