StPr/24/2870
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
wg stanowiska
Miejsce pracy:
IX Wieków Kielc 6/12, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
SQTR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Opis stanowiska pracy; Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: telefoniczną obsługę klientów firmy, sprzedaż usługi przedłużonej ochrony serwisowej dla sprzętu Electro/RTV/AGD, obsługę systemu CRM współudział w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy bieżąca analiza sprzedaży i przygotowywanie ofert handlowych. Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów wsparcie z zakresu rozwoju sieci sprzedaży, pracę w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija, dobrą atmosferę i pozytywną kulturę pracy, atrakcyjny system wynagrodzeń, rozwój zawodowy poprzez pakiet profesjonalnych szkoleń Wymagania; mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / partnera handlowego lub doświadczenie w tele-sprzedaży umiejętność samodzielnego prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych , wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, dobra dykcja umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z klientem na różnych szczeblach w organizacji, samodzielność w działaniu i chęć podejmowania inicjatywy, dobra organizacja pracy
Inne wymagania:
Opis stanowiska pracy; Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: telefoniczną obsługę klientów firmy, sprzedaż usługi przedłużonej ochrony serwisowej dla sprzętu Electro/RTV/AGD, obsługę systemu CRM współudział w budowaniu profesjonalnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy bieżąca analiza sprzedaży i przygotowywanie ofert handlowych. Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów wsparcie z zakresu rozwoju sieci sprzedaży, pracę w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija, dobrą atmosferę i pozytywną kulturę pracy, atrakcyjny system wynagrodzeń, rozwój zawodowy poprzez pakiet profesjonalnych szkoleń Wymagania; mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / partnera handlowego lub doświadczenie w tele-sprzedaży umiejętność samodzielnego prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych , wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, dobra dykcja umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z klientem na różnych szczeblach w organizacji, samodzielność w działaniu i chęć podejmowania inicjatywy, dobra organizacja pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
533534555
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny 533534555 lub e-mail: [email protected]