ANALITYK DS. ZARZĄDZANIA DANYMI

ANALITYK DS. ZARZĄDZANIA DANYMI

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 616 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0395

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 7 616 PLN
Godzina zakończenia pracy: 17:00

Zakres obowiązków:
Rola ta polega na bieżącym śledzeniu polityk i przepisów Herbalife w celu wsparcia zespołu ds. dokumentacji. Kluczowe obowiązki obejmują utrzymywanie dokładnych zapisów, spełnianie standardów dokładności i zgodności oraz obsługę zapytań w ramach ustalonych SLA. Rola wymaga silnych umiejętności analitycznych do identyfikacji naruszeń etycznych i zapewnienia profesjonalnych interakcji z dystrybutorami, preferowanymi członkami i działami wewnętrznymi. Dodatkowo, stanowisko to wspiera wszystkie kraje obsługiwane przez zespół ds. dokumentacji, uczestniczy w testach i szkoleniach oraz przestrzega SLA i systemów firmowych do śledzenia obciążenia pracą.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).


Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (Microsoft Office), pozytywne nastawienie, chęć do pracy w zespole, odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu
  • Silne logiczne myślenie, analityczne, badawcze, rozpozn./rozwiązyw. problemów, obsł. Excel średniozaawansowana, praca w syst. korporacyjnych, doskonała obsługa klienta, interpersonalne, komunikacja jasna, zwięzła, uprzejma w różnych kulturach i poziomach, znajomość Oracle, terminowość.


Inne wymagania:
Silne logiczne myślenie, analityczne, badawcze, rozpozn./rozwiązyw. problemów, obsł. Excel średniozaawansowana, praca w syst. korporacyjnych, doskonała obsługa klienta, interpersonalne, komunikacja jasna, zwięzła, uprzejma w różnych kulturach i poziomach, znajomość Oracle, terminowość.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Agata Kusiak

Nr telefonu:
126868143

Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A
Dodano: 23.01.2025, 04:11
ID ogłoszenia: 123320
Udostępnij:
Dodano: 23.01.2025, 04:11
ID ogłoszenia: 123320

Zobacz inne oferty

4 666 złbrutto
Nowe
Łomża
4 666 złbrutto
Dodano: 16 min temu
4 666 złbrutto
Nowe
Łomża
4 666 złbrutto
Dodano: 16 min temu
30,50 złbrutto
Nowe
Rybno
30,50 złbrutto
Dodano: 16 min temu
30,50 złbrutto
Nowe
Rybno
30,50 złbrutto
Dodano: 16 min temu
Do góry