StPr/25/0395
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 616 PLN
Godzina zakończenia pracy: 17:00
Zakres obowiązków:
Rola ta polega na bieżącym śledzeniu polityk i przepisów Herbalife w celu wsparcia zespołu ds. dokumentacji. Kluczowe obowiązki obejmują utrzymywanie dokładnych zapisów, spełnianie standardów dokładności i zgodności oraz obsługę zapytań w ramach ustalonych SLA. Rola wymaga silnych umiejętności analitycznych do identyfikacji naruszeń etycznych i zapewnienia profesjonalnych interakcji z dystrybutorami, preferowanymi członkami i działami wewnętrznymi. Dodatkowo, stanowisko to wspiera wszystkie kraje obsługiwane przez zespół ds. dokumentacji, uczestniczy w testach i szkoleniach oraz przestrzega SLA i systemów firmowych do śledzenia obciążenia pracą.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (Microsoft Office), pozytywne nastawienie, chęć do pracy w zespole, odpowiedzialność i profesjonalizm w działaniu
- Silne logiczne myślenie, analityczne, badawcze, rozpozn./rozwiązyw. problemów, obsł. Excel średniozaawansowana, praca w syst. korporacyjnych, doskonała obsługa klienta, interpersonalne, komunikacja jasna, zwięzła, uprzejma w różnych kulturach i poziomach, znajomość Oracle, terminowość.
Inne wymagania:
Silne logiczne myślenie, analityczne, badawcze, rozpozn./rozwiązyw. problemów, obsł. Excel średniozaawansowana, praca w syst. korporacyjnych, doskonała obsługa klienta, interpersonalne, komunikacja jasna, zwięzła, uprzejma w różnych kulturach i poziomach, znajomość Oracle, terminowość.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agata Kusiak
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A