Zakres obowiązków:
Świadczenie usług na najwyższym poziomie we wszystkich interakcjach z członkami zespołu i klientami oraz we wszystkich kanałach komunikacyjnych, korzystanie z umiejętności ustalania faktów i analitycznych, aby identyfikować i zgłaszać możliwe naruszenia zasad etyki, upewnienie się, że wszystkie zapytania są rozpatrywane w ustalonym czasie, odpowiedzialność za weryfikację zwrotów, ponownych zakupów i wniosków posprzedażowych, w tym między innymi zwrotów, uszkodzonych produktów, brakujących produktów i audytów , odpowiedzialność za tworzenie i utrzymywanie dokładnych i kompletnych rejestrów, szkolenia. Wsparcia techniczne projektów w tym testowanie, wsparcie w wdrażaniu i gromadzeniu danych.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- analityczne myślenie
- umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, zaangażowane, wysoka komunikatywność. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w dziale/na stanowisku związanym z obsługą/wsparciem klienta.
Inne wymagania:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, zaangażowane, wysoka komunikatywność. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w dziale/na stanowisku związanym z obsługą/wsparciem klienta.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
.
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 200 PLN