WBS3145824
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 500 EUR
Zakres obowiązków:
Pełen zakres obsługi i wsparcia klientów –drogą elektroniczną (głównie) oraz telefoniczną (połączenia wychodzące i przychodzące – ok. 8 dziennie), odpowiadanie na zapytania, terminowe przygotowywanie umów dotyczących wyceny, pożyczki, wynajmu i zakupu. Współpraca z lokalnymi zespołami sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zwrotów, dokonywanie korekty faktur w wewnętrznym systemie SAP, przyjmowanie i przekierowywanie zgłoszeń klientów do odpowiednich działów i zespołów, uczestniczenie w spotkaniach zespołu i działaniach zespołu projektowego.
Miejsce pracy:
Wiekenweg 21, 3815 KL Amersfoort, Holandia
Pracodawca:
Applied Medical Europe B.V.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- bardzo wysoka kultura osobista
- Doświadczenie zawodowe: wymagane - w obsłudze klienta, hotelarstwie lub na podobnym stanowisku – 1-3 lata, dobra znajomość pakietu MS Office i aplikacji komputerowych opartych na systemie Windows. Mile widziane doświadczenie z SAP (zintegrowany modułowy pakiet, wspierający zarządzanie w dużych i średnich organizacjach różnych branż). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, dobra znajomość obsługi komputera. Umiejętność rozwiazywania problemów. Doskonale zdolności organizacyjne. Dotrzymywanie terminów.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: wymagane - w obsłudze klienta, hotelarstwie lub na podobnym stanowisku – 1-3 lata, dobra znajomość pakietu MS Office i aplikacji komputerowych opartych na systemie Windows. Mile widziane doświadczenie z SAP (zintegrowany modułowy pakiet, wspierający zarządzanie w dużych i średnich organizacjach różnych branż). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, dobra znajomość obsługi komputera. Umiejętność rozwiazywania problemów. Doskonale zdolności organizacyjne. Dotrzymywanie terminów.
Sposób aplikowania:
do doradcy EURES z WUP
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
email: [email protected] – w tytule emaila proszę wpisać - Holandia – ANGIELSKO-NIEMIECKOJĘZYCZNY PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (CALL CENTER)