ANGIELSKO-NIEMIECKOJĘZYCZNY PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (CALL CENTER)

ANGIELSKO-NIEMIECKOJĘZYCZNY PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (CALL CENTER)

Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Znajomość języka
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 2 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
WBS3145824

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 2 500 EUR

Zakres obowiązków:
Pełen zakres obsługi i wsparcia klientów –drogą elektroniczną (głównie) oraz telefoniczną (połączenia wychodzące i przychodzące – ok. 8 dziennie), odpowiadanie na zapytania, terminowe przygotowywanie umów dotyczących wyceny, pożyczki, wynajmu i zakupu. Współpraca z lokalnymi zespołami sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zwrotów, dokonywanie korekty faktur w wewnętrznym systemie SAP, przyjmowanie i przekierowywanie zgłoszeń klientów do odpowiednich działów i zespołów, uczestniczenie w spotkaniach zespołu i działaniach zespołu projektowego.

Miejsce pracy:
Wiekenweg 21, 3815 KL Amersfoort, Holandia

Pracodawca:
Applied Medical Europe B.V.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • bardzo wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie zawodowe: wymagane - w obsłudze klienta, hotelarstwie lub na podobnym stanowisku – 1-3 lata, dobra znajomość pakietu MS Office i aplikacji komputerowych opartych na systemie Windows. Mile widziane doświadczenie z SAP (zintegrowany modułowy pakiet, wspierający zarządzanie w dużych i średnich organizacjach różnych branż). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, dobra znajomość obsługi komputera. Umiejętność rozwiazywania problemów. Doskonale zdolności organizacyjne. Dotrzymywanie terminów.


Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: wymagane - w obsłudze klienta, hotelarstwie lub na podobnym stanowisku – 1-3 lata, dobra znajomość pakietu MS Office i aplikacji komputerowych opartych na systemie Windows. Mile widziane doświadczenie z SAP (zintegrowany modułowy pakiet, wspierający zarządzanie w dużych i średnich organizacjach różnych branż). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, dobra znajomość obsługi komputera. Umiejętność rozwiazywania problemów. Doskonale zdolności organizacyjne. Dotrzymywanie terminów.

Sposób aplikowania:
do doradcy EURES z WUP

Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów:
email: [email protected] – w tytule emaila proszę wpisać - Holandia – ANGIELSKO-NIEMIECKOJĘZYCZNY PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (CALL CENTER)
Dodano: 13.11.2024, 04:09
ID ogłoszenia: 82066
Udostępnij:
Dodano: 13.11.2024, 04:09
ID ogłoszenia: 82066

Zobacz inne oferty

Do góry