Numer:
StPr/25/1112
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
2. Czuwanie nad porządkiem, współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia
i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
3. Podejmowanie działań mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz współdziałanie w tym celu z innymi służbami, instytucjami i organizacjami;
4. Udział w zabezpieczeniach i akcjach;
5. Obsługa monitoringu miejskiego;
6. Zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów
i dowodów do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
7. Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
8. Konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
9. Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób.
10. Inne zlecone przez Komendanta działania pozostające w zgodności z realizacją obowiązków wynikających z Ustawy o Strażach Gminnych.
Miejsce pracy:
Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Czeladź
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Lasa
Nr telefonu:
32763 79 43
Wymagane dokumenty:
Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, który stanowi
załącznik do ogłoszenia o naborze.
2. Oświadczenie kandydata stanowiące załącznik do ogłoszenia o naborze.
3. Klauzula informacyjna RODO.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe.
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022.530 z późn. zm.)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta/Młodszego Strażnika w Straży Miejskiej należy składać w terminie do dnia 02.10.2025 r. w kancelarii lub punkcie informacyjnym Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).