StPr/25/0015
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Umowa na czas określony 2 lata z możliwością przedłużenia na czas nieokr.
Zakres obowiązków:
Obowiązki wynikające z Ustawy o strażach gminnych/miejskich
Godziny pracy: 06.00-22.30
Miejsce pracy:
Żołnierska 13A, 10-558 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Straż Miejska
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: - posiada obywatelstwo polskie, - ukończone 21 lat, - korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe, - nienaganna opinia, - sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, - niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za - ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - uregulowany stosunek do służby wojskowej. Preferencje dodatkowe: - wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja), - doświadczenie w służbach mundurowych, - zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna, - odporność na stres, dyspozycyjność, - dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna, - aktywność sportowa, - posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi, - posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku strażnika miejskiego,
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - posiada obywatelstwo polskie, - ukończone 21 lat, - korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe, - nienaganna opinia, - sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, - niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za - ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - uregulowany stosunek do służby wojskowej. Preferencje dodatkowe: - wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja), - doświadczenie w służbach mundurowych, - zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna, - odporność na stres, dyspozycyjność, - dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna, - aktywność sportowa, - posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi, - posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku strażnika miejskiego,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Piotrowska
Nr telefonu:
89 521 16 44
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13 A lub poprzez formularz aplikacyjny (https://praca.olsztyn.eu/oferta/nabor-nr-sm-1110-1-2025-na-wolne-stanowisko-straznik-miejski-aplikant) następujących dokumentów: CV, list motywacyjny,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy,kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo, dyplom), podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską w Olsztynie zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019, poz. 1781 ze zm), świadczenie o niekaralności za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślne popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,książeczkę wojskową. W przypadku aplikowania przez formularz aplikacyjny wymagane są skany lub zdjęcia ww. dokumentów. Uwaga! Oferty nie zawierające własnoręcznego podpisu pod dokumentami (CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia) nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście