APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ

APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 6 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0814

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 600 PLN
pierwsza umowa o pracę (pełny etat) z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta na czas określony z możliwością wcześniejszego jej rozwiązania z zachowaniem okresu wypowiedzenia, miejsce pracy - Świętochłowice, ul. Katowicka 54 A oraz teren miasta Świętochłowice

Zakres obowiązków:
ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego, współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania zdrowia i życia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń, zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie , w miarę możliwości świadków zdarzenia, ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej, współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych, doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te swoim zachowaniem dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu lub zagrażają życiu i zdrowiu innych osób, informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi, praca patrolowa w terenie przy zmiennych warunkach atmosferycznych, konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy

Miejsce pracy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miejski - Świętochłowice

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Prawo jazdy kat. B
  • s wykształcenie co najmniej średnie, ukończone 21 lat, znajomość ustaw: o strażach gminnych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Konstytucja RP, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, znajomość topografii miasta, prawo jazdy kat. B, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, posiadanie sprawności pod względem fizycznym i psychicznym, uregulowany stosunek do służby wojskowej; wymagania dodatkowe: matura, wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz pakietu Office, kurs podstawowy na strażników gminnych (miejskich), cechy osobowości: odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, poprawny kontakt werbalny ze stroną, odporność na stres, dyspozycyjność, znajomość języków obcych j. angielski na poziomie komunikatywnym


Inne wymagania:
s wykształcenie co najmniej średnie, ukończone 21 lat, znajomość ustaw: o strażach gminnych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Konstytucja RP, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, znajomość topografii miasta, prawo jazdy kat. B, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, posiadanie sprawności pod względem fizycznym i psychicznym, uregulowany stosunek do służby wojskowej; wymagania dodatkowe: matura, wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz pakietu Office, kurs podstawowy na strażników gminnych (miejskich), cechy osobowości: odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, poprawny kontakt werbalny ze stroną, odporność na stres, dyspozycyjność, znajomość języków obcych j. angielski na poziomie komunikatywnym

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 349-18-42

Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, życiorys-CV, kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) UWAGA brak zgody uniemożliwi Administratorowi Danych przetwarzanie przesłanej aplikacji, oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej lub o charakterze prowadzonej działalności gospodarczej, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku strażnika miejskiego. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do 16.09.2025r. w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach ul. Katowicka 54 w pok. 122 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko strażnicze Aplikanta w Straży Miejskiej, nr ref.27/SM/2025. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą o dacie złożenia decyduje data stempla pocztowego. Dodatkowych informacji o naborze udziela Wydział Organizacyjny Referat Kadr Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach tel. 032/ 3491 842. Link do oferty pracy: https://www.bip.swietochlowice.pl/res/serwisy/pliki/41372662?version=1.0

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 05.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 308387
Udostępnij:
Dodano: 05.09.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 308387

Zobacz inne oferty

4 850 PLNbrutto
Nowe
Skoczów
4 850 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 850 PLNbrutto
Nowe
Skoczów
4 850 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Kosakowo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
6 100 PLNbrutto
Nowe
Barlinek
6 100 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 800 - 5 800 PLNbrutto
Nowe
Lędziny
4 800 - 5 800 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry