StPr/25/1136
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na naszej stronie. https://bip.zielonagora.pl/wakaty/85/722/Cztery_stanowiska_aplikanta/
Realizowanie zadań wynikających z ustawy o Strażach Miejskich w tym m.in.:
kontrolowanie realizacji przepisów porządkowych na terenie Miasta Zielonej Góry;
ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym;
ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania w sytuacjach przewidzianych prawem;
Realizowanie zadań wynikających z aktów prawa miejscowego, regulaminu wewnętrznego Straży Miejskiej w Zielonej Górze, poleceń przełożonych.
zakres uprawnień:
dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
praca w wymiarze 1 etatu;
40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Bohaterów Westerplatte 23, teren administracyjny Miasta Zielona Góra
umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
praca w terenie / praca z dokumentacją.
Miejsce pracy:
Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zielona Góra
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, ukończone 21 lat; wykształcenie średnie sprawność pod względem fizycznym i psychicznym uregulowany stosunek do służby wojskowej nienaganna opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych, co najmniej roczny staż pracy stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku, znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego; prawo jazdy kat. B Wymagania dodatkowe: odporność na stres, dyspozycyjność, komunikatywność, życzliwość, wysoka kultura osobista, rękojmia zachowania tajemnicy służbowej, umiejętność współpracy w grupie, samodzielność w działaniu, poczucie odpowiedzialności, inicjatywa w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów, znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o pracownikach samorządowych i ustawy o strażach gminnych, otwartość na pracę w godzinach nadliczbowych, systemie zmianowym i w dni ustawowo wolne, gotowość do odbycia szkolenia po za miejscem pracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, ukończone 21 lat; wykształcenie średnie sprawność pod względem fizycznym i psychicznym uregulowany stosunek do służby wojskowej nienaganna opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych, co najmniej roczny staż pracy stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku, znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego; prawo jazdy kat. B Wymagania dodatkowe: odporność na stres, dyspozycyjność, komunikatywność, życzliwość, wysoka kultura osobista, rękojmia zachowania tajemnicy służbowej, umiejętność współpracy w grupie, samodzielność w działaniu, poczucie odpowiedzialności, inicjatywa w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów, znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o pracownikach samorządowych i ustawy o strażach gminnych, otwartość na pracę w godzinach nadliczbowych, systemie zmianowym i w dni ustawowo wolne, gotowość do odbycia szkolenia po za miejscem pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sławomir Wojciechowski
Nr telefonu:
68 456 44 11
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
curriculum vitae; list motywacyjny; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje; oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych; oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji. dokumenty składać do dnia: 2025-10-31 15:00:00 w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym. Prosimy o dopisanie na kopercie słów: Nabór na 4 stanowiska aplikanta DB-KS. Urząd Miasta Zielona Góra ul. Podgórna 22 65-424 Zielona Góra parter, Kancelaria Ogólna Urzędu Szczegółowe informacje na naszej stronie. https://bip.zielonagora.pl/wakaty/85/722/Cztery_stanowiska_aplikanta/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta