StPr/25/0331
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
nanoszenie nowych numerów aktów na aktach zbiorczych do archiwum, wyszukiwanie kopert dowodowych osób zmarlych, archiwizacja kopert dowodowych osób zmarłych, rejestrowanie wniosków o wydanie aktów stanu cywilnego, nanoszenie kopert po wydaniu nowego dowodu osobisego
Miejsce pracy:
Żuromin, powiat: żuromiński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Kamil Krogulski
Nr telefonu:
236573163 w. 36
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP