StPr/25/0273
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 390 PLN
Zakres obowiązków:
M. in. : Prowadzenie archiwum zakładowego, nadzór nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum państwowego, , przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek, przeprowadzenie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
Miejsce pracy:
Plac Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Siedlisku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie min. średnie, kurs archiwalny zarządzanie dokumentacją i archiwizacją, umiejętność przepisów prawnych, tworzenie aktów prawnych, kreatywność samodzielność, odpowiedzialność. Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, kurs archiwalny zarządzanie dokumentacją i archiwizacją, umiejętność przepisów prawnych, tworzenie aktów prawnych, kreatywność samodzielność, odpowiedzialność. Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Szarowar
Nr telefonu:
683883211
Wymagane dokumenty:
Procedura konkursowa szczegóły: siedlisko.bip.net.pl- nabór pracowników-na 2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon