ARCHIWISTA

ARCHIWISTA

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
2 500 - 4 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/1535



Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 2 500 do 4 500 PLN
Godziny pracy: 5. Warunki zatrudnienia: W Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę: 1) pierwsza i druga umowa o prace zawierane będą na czas określony, z zastrzeżeniem pkt. 5; 2) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530); 3) czas trwania pierwszej umowy o pracę dla osób, które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej do roku; 4) czas trwania drugiej umowy na czas określony będzie ustalony po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego; 5) postanowień pkt. 1 4 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530).Zakres obowiązków:
1) Przejmowanie dokumentacji papierowej, a także w każdej innej postaci;
2) Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
3) Porządkowanie przechowywanej dokumentacji, przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;
4) Udostępnianie przechowywanej dokumentacji;
5) Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
6) Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;
7) Przygotowanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego;
8) Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;
9) Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postepowania z dokumentacją;
10) Przeprowadzanie instruktażu dla pracowników MZD w zakresie archiwizowania dokumentacji


Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W TORUNIU
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • znajomość MS OFFICE
  • 1. Wymagania niezbędne: - co najmniej wykształcenie średnie i przeszkolenie archiwalne (minimum kurs archiwalny I stopnia); - przynajmniej 2 letni staż pracy; - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office; - spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530).


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: - co najmniej wykształcenie średnie i przeszkolenie archiwalne (minimum kurs archiwalny I stopnia); - przynajmniej 2 letni staż pracy; - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office; - spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
4. Wymagane dokumenty: a) życiorys (CV), b) list motywacyjny, c) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie, d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, e) kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności, f) oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530)- załącznik nr 1, g) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h) zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek parterowy, 2) czas pracy: 0,5 etatu; przeciętnie 20 godz. tygodniowo, Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZD w sierpniu 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 15 października 2024r. do godz. 1500. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Archiwisty. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159. Link do ogłoszenia: https://bip.mzd.torun.pl/oferta-pracy/326/archiwista

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 15 października 2024 r., Godziny : do godz. 15:00

Źródło: CBOP

Dodano: 15.10.2024, 17:10
ID ogłoszenia: 28891
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2024, 17:10
ID ogłoszenia: 28891

Zobacz inne oferty

3 650 - 3 650 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Toruń
3 650 - 3 650 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
4 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Włocławek
4 300 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
4 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Kwieciszewo
4 500 PLNbrutto
Dodano: 6 min temu
Do góry