ARCHIWISTA K/M

ARCHIWISTA K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 1 400 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/13180

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 1 400 PLN

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie dokumentacji od komórek organizacyjnych Instytutu, opracowywanie akt,
- prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: przyjmowanie dokumentacji do archiwum
zakładowego oraz jej przechowywanie i zabezpieczanie; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do
właściwego archiwum państwowego; udostępnianie dokumentacji z archiwum; sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych;
inicjowanie i koordynowanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej; dbałość o prawidłowe funkcjonowanie archiwum
zakładowego, realizacja zaleceń pokontrolnych dotyczących archiwum - współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi
Instytutu;
- wsparcie pracowników w stosowaniu wewnętrznych przepisów kancelaryjno-archiwalnych, jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- sporządzanie sprawozdań rocznych z działalności archiwum zakładowego
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej wartościowaniu i komisyjnym brakowaniu;
- aktualizacja (w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby) instrukcji, procedur postępowania oraz innej dokumentacji w obszarze działalności archiwum;
- szkolenia dla pracowników z obowiązujących normatywów kancelaryjno-archiwalnych.


Miejsce pracy:
Bellotiego 3b, 01-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych

Liczba godzin pracy w tygodniu:
10

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: archiwistyka
  • zawód: Archiwista (wymagany staż - lata: 2)
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);kierunek/specjalność: archiwistyka; - doświadczenie zawodowe: 2 lata; - umiejętności: Pakiet MS Office; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zmianami, - znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją m. in. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ze zm. - umiejętność postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną; Kontakt: Osobisty.


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);kierunek/specjalność: archiwistyka; - doświadczenie zawodowe: 2 lata; - umiejętności: Pakiet MS Office; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zmianami, - znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją m. in. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ze zm. - umiejętność postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną; Kontakt: Osobisty.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 31.10.2024, 03:54
ID ogłoszenia: 75281
Udostępnij:
Dodano: 31.10.2024, 03:54
ID ogłoszenia: 75281

Zobacz inne oferty

Do góry