StPr/24/13180
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 1 400 PLN
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie dokumentacji od komórek organizacyjnych Instytutu, opracowywanie akt,
- prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: przyjmowanie dokumentacji do archiwum
zakładowego oraz jej przechowywanie i zabezpieczanie; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do
właściwego archiwum państwowego; udostępnianie dokumentacji z archiwum; sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych;
inicjowanie i koordynowanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej; dbałość o prawidłowe funkcjonowanie archiwum
zakładowego, realizacja zaleceń pokontrolnych dotyczących archiwum - współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi
Instytutu;
- wsparcie pracowników w stosowaniu wewnętrznych przepisów kancelaryjno-archiwalnych, jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- sporządzanie sprawozdań rocznych z działalności archiwum zakładowego
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej wartościowaniu i komisyjnym brakowaniu;
- aktualizacja (w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby) instrukcji, procedur postępowania oraz innej dokumentacji w obszarze działalności archiwum;
- szkolenia dla pracowników z obowiązujących normatywów kancelaryjno-archiwalnych.
Miejsce pracy:
Bellotiego 3b, 01-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: archiwistyka
- zawód: Archiwista (wymagany staż - lata: 2)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Pakiet MS Office
- Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);kierunek/specjalność: archiwistyka; - doświadczenie zawodowe: 2 lata; - umiejętności: Pakiet MS Office; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zmianami, - znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją m. in. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ze zm. - umiejętność postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną; Kontakt: Osobisty.
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat);kierunek/specjalność: archiwistyka; - doświadczenie zawodowe: 2 lata; - umiejętności: Pakiet MS Office; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze zmianami, - znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją m. in. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ze zm. - umiejętność postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną; Kontakt: Osobisty.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście