StPr/25/8062
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 100 do 5 300 PLN
pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony; wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5100,00 - 5300,00 zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji,dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka.
Zakres obowiązków:
Do zadań wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- gromadzenie, przechowywanie oraz zapewnianie właściwej konserwacji akt zbiorowych;
- uzupełnianie akt zbiorowych o dokumenty, na postawie, których zostały dokonane zmiany w aktach;
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej (kat. B), której okres przechowywania już upłynął;
- przygotowanie i przekazanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego w Gdańsku;
- kontrola nad warunkami panującymi w archiwum;
- prowadzenie ewidencji dokumentacji stanowiącej zasób Archiwum USC;
- udostępnianie materiałów archiwalnych;
- przenoszenie aktów stanu cywilnego z ksiąg do rejestru stanu cywilnego;
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń;
- tworzenie i realizacja zleceń w rejestrze stanu cywilnego;
- udostępnianie aktów stanu cywilnego oraz ich akt zbiorowych i skorowidzów;
- sprawna, terminowa i profesjonalna obsługa klientów zgłaszających się w celu rejestracji stanu cywilnego;
-dokonywanie zmian w rejestrze stanu cywilnego na podstawie odpisów prawomocnych orzeczeń, ostatecznych decyzji oraz innych dokumentów stanowiących podstawę wpisu do rejestracji stanu cywilnego;
- rejestracja w rejestrze PESEL danych z aktów stanu cywilnego, weryfikacja i usuwanie niezgodności danych w rejestrze PESEL;
- prowadzenie korespondencji z placówkami dyplomatycznymi oraz obcymi organami administracji w zakresie wykonywanych zadań, w tym wynikających z umów międzynarodowych, konwencji, rozporządzeń Rady Unii Europejskiej;
- wykonywanie innych czynności i poleceń przełożonego w ramach zakresu działania USC. Sporadycznie występuje konieczność pracy w innych godzinach niż przewidziane w Regulaminie pracy.
Miejsce pracy:
Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wymagania niezbędne: - wykształcenie min. średnie oraz ukończone specjalistyczne szkolenie z zakresu archiwizacji (I stopnia prowadzone przez archiwa państwowe lub uprawnione ośrodki); - rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej; znajomość i umiejętność stosowania przepisów: Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m; - brak przeciwwskazań do ręcznego przemieszczania przedmiotów, zgodnie z normami dopuszczonymi przepisami bhp; - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); - obywatelstwo polskie; - nieposzlakowana opinia; - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe specjalizacja lub kierunek archiwistyka; - doświadczenie w pracy na stanowisku archiwisty w archiwum państwowy, archiwum zakładowym urzędu obsługującego organ państwowy; - znajomość języka niemieckiego; - umiejętność pracy w zespole; - umiejętność słuchania; - komunikatywność; - dobra organizacja czasu pracy; - skrupulatność, obowiązkowość; - odporność na stres.
Inne wymagania:
wymagania niezbędne: - wykształcenie min. średnie oraz ukończone specjalistyczne szkolenie z zakresu archiwizacji (I stopnia prowadzone przez archiwa państwowe lub uprawnione ośrodki); - rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego w administracji publicznej; znajomość i umiejętność stosowania przepisów: Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m; - brak przeciwwskazań do ręcznego przemieszczania przedmiotów, zgodnie z normami dopuszczonymi przepisami bhp; - umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); - obywatelstwo polskie; - nieposzlakowana opinia; - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe specjalizacja lub kierunek archiwistyka; - doświadczenie w pracy na stanowisku archiwisty w archiwum państwowy, archiwum zakładowym urzędu obsługującego organ państwowy; - znajomość języka niemieckiego; - umiejętność pracy w zespole; - umiejętność słuchania; - komunikatywność; - dobra organizacja czasu pracy; - skrupulatność, obowiązkowość; - odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim: - Curriculum Vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, czyli dane, o których mowa w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; - list motywacyjny; - kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej lub studiów; - kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy; - inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności; - wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie ze wzorem. * w przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny. Wzór oświadczenia na stronie pracodawcy. Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie, którego świadczona była praca za granicą. Dalsze etapy rekrutacji zostaną przeprowadzone w następujący sposób: Kandydaci/kandydatki spełniający/ce wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu lub z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych. Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni/one kandydaci/kandydatki, którzy/e: - złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty; - spełniają wszystkie wymagania niezbędne. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres: Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko urzędnicze: Archiwista w Urzędzie Stanu Cywilnego K 155/25 w terminie od 28.10.2025 r. do 12.11.2025 r., decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Informacje o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności zostaną upowszechnione w BIP www.gdansk.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook