StPr/25/0655
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, rozliczanie nieruchomości, wprowadzanie nieruchomości do systemu, przygotowywanie ofert, dbanie o zaopatrzenie biura, aktywne poszukiwanie klientów, mobilność.
Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- obsługa komputera (MS Office)
- Wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność budowania relacji z klientem, język angielski w stopniu min. komunikacyjnym.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży, biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, umiejętność budowania relacji z klientem, język angielski w stopniu min. komunikacyjnym.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Nizioł-Bąk
Nr telefonu:
757326601 w. 127
Wymagane dokumenty:
Skierowanie