StPr/2025-12-02/2228
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 3 500 PLN
PRACA ZDALNA. Na początek umowa zlecenie na 1/2 etatu w godzinach 10.00. - 14.00. Po okresie próbnym możliwość przejścia na 3/4 lub pełny etat. CV proszę wysyłać na adres email: [email protected]
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- dobra organizacja pracy, obsługa pakietu Office, dokładność, komunikatywność
- biegła znajomość pakietu Office, samodzielność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ze względu na kontakty z klientami zagranicznymi (e-mail, telefon). Znajomość prawa zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
Inne wymagania:
biegła znajomość pakietu Office, samodzielność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ze względu na kontakty z klientami zagranicznymi (e-mail, telefon). Znajomość prawa zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Mazur
Nr telefonu:
124167439
Wymagane dokumenty:
CV proszę wysyłać na adres e-mail: [email protected]

Zaloguj się przez Facebook