ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA

ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 900 - 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0222

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 do 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe mile widziane związanych z obsługą klienta, administracją, lub pokrewne, dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Excel. Osoba komunikatywna, umiejętność pracy w zespole. Osoba sumienna, uczciwa, odporna na stres.
Ogólny zakres obowiązków: Udzielanie informacji o dostępnych projektach, zasadach uczestnictwa oraz wymaganiach kwalifikacyjnych. Rejestrowanie uczestników projektu oraz wsparcie w kompletowaniu dokumentacji zgłoszeniowej. Wsparcie w zakładaniu konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz pomoc uczestnikom w procesie rejestracji oraz aktywacji konta w BUR. Udzielanie informacji o funkcjonowaniu Bazy Usług Rozwojowych: Informowanie użytkowników o zasadach funkcjonowania Bazy Usług Rozwojowych, w tym o warunkach rejestracji, dostępnych usługach oraz procedurach korzystania z bazy. Udzielanie szczegółowych informacji dotyczących przebiegu projektu, harmonogramu działań oraz dostępnych form wsparcia (szkolenia, doradztwo, kursy zawodowe). Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie wyjaśnień związanych z realizacją projektu. Przygotowywanie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie (np. umowy, listy obecności, ankiety, raporty). Wsparcie w kompletowaniu dokumentów rozliczeniowych i kontrolnych wymaganych przez instytucje nadzorujące projekt. Udział w działaniach promocyjnych mających na celu rekrutację uczestników do projektu. Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz promocyjnych dotyczących projektów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: [email protected]


Miejsce pracy:
Mariana Rejewskiego 105 a, 44-251 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Pracodawca:
WEKTOR CONSULTING SP. Z O.O.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Ksiondz

Nr telefonu:
690255472

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 11.02.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 139823
Wynagrodzenie
4 900 - 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 11.02.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 139823

Zobacz inne oferty

Do góry