ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA

ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1750

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Wynagrodzenie: 5400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Druga umowa na czas okreśolony do 31.12.2026. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
- Udzielanie informacji o dostępnych projektach, zasadach uczestnictwa oraz wymaganiach kwalifikacyjnych. Rejestrowanie uczestników projektu oraz wsparcie w kompletowaniu dokumentacji zgłoszeniowej. Wsparcie w zakładaniu konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz pomoc uczestnikom w procesie rejestracji oraz aktywacji konta w BUR. Udzielanie informacji o funkcjonowaniu Bazy Usług Rozwojowych: Informowanie użytkowników o zasadach funkcjonowania Bazy Usług Rozwojowych, w tym o warunkach rejestracji, dostępnych usługach oraz procedurach korzystania z bazy. Udzielanie szczegółowych Informacji dotyczących przebiegu projektu, harmonogramu działań oraz dostępnych form wsparcia (szkolenia, doradztwo, kursy zawodowe). Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie wyjaśnień związanych z realizacją projektu. Przygotowywanie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie (np. umowy, listy obecności, ankiety, raporty). Wsparcie w kompletowaniu dokumentów rozliczeniowych i kontrolnych wymaganych przez instytucje nadzorujące projekt. Udział w działaniach promocyjnych mających na celu rekrutację uczestników do projektu. Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz promocyjnych dotyczących projektów. Pomoc w organizacji szkoleń, warsztatów oraz spotkań Informacyjnych dla uczestników.
- Miejsce wykonywania pracy: Wektor Consulting Sp. Z o.o. ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, pokój nr 17 piętro 6 oraz dwa do cztery razy w miesiącu praca w biurze mobilnym w Mysłowicach (koszty dojazdu do biura mobilnego są zwracane przez pracodawcę).
- Praca w godzinach: 9:00-17:00 (poniedziałek, wtorek, środa), 7:00-15:00 (czwartek, piątek). Jedna sobota pracująca, ale do uzgodnienia (za pracę w sobotę przysługuje dzień wonly w tygodniu).

Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
WEKTOR CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • - Wykształcenie wyższe (wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarach związanych z obsługą klienta, administracją, lub pokrewnymi). - Doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze projektów współfinansowanych (np. projekty unijne) będzie dodatkowym atutem. - Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, w tym umiejętność nawiązywania kontaktu z osobami zróżnicowanymi pod względem potrzeb i poziomu kompetencji. - Empatia i umiejętność pracy z osobami o szczególnych potrzebach, w tym osobami z niepełnosprawnościami (OzN). - Biegłość w obsłudze komputera oraz systemów informatycznych, w szczególności znajomość obsługi platform takich jak Baza Usług Rozwojowych (BUR). - Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, z jednoczesnym zachowaniem wysokich standardów jakości oraz terminowości. - Umiejętność zachowania profesjonalizmu i efektywnego działania w sytuacjach wymagających szybkich decyzji oraz w pracy z klientami w różnorodnych sytuacjach. - Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umożliwiająca zachowanie koncentracji i skuteczności w dynamicznych sytuacjach. - Mile widziane doświadczenie w tworzeniu zapytań do bazy konkurencyjności - Zapytania Ofertowe.


Inne wymagania:
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarach związanych z obsługą klienta, administracją, lub pokrewnymi). - Doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze projektów współfinansowanych (np. projekty unijne) będzie dodatkowym atutem. - Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, w tym umiejętność nawiązywania kontaktu z osobami zróżnicowanymi pod względem potrzeb i poziomu kompetencji. - Empatia i umiejętność pracy z osobami o szczególnych potrzebach, w tym osobami z niepełnosprawnościami (OzN). - Biegłość w obsłudze komputera oraz systemów informatycznych, w szczególności znajomość obsługi platform takich jak Baza Usług Rozwojowych (BUR). - Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, z jednoczesnym zachowaniem wysokich standardów jakości oraz terminowości. - Umiejętność zachowania profesjonalizmu i efektywnego działania w sytuacjach wymagających szybkich decyzji oraz w pracy z klientami w różnorodnych sytuacjach. - Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umożliwiająca zachowanie koncentracji i skuteczności w dynamicznych sytuacjach. - Mile widziane doświadczenie w tworzeniu zapytań do bazy konkurencyjności - Zapytania Ofertowe.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Ksiondz

Nr telefonu:
690-255-472

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 690-255-472) (9:00-17:00 - poniedziałek, wtorek, środa, 7:00-15:00 - czwartek, piątek) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice) lub e-mail: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 9:00-17:00 (pon,wt,śr) - 7:00-15:00 (czw,pt)
Dodano: 31.07.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 276954
Udostępnij:
Dodano: 31.07.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 276954

Zobacz inne oferty

2 100 €netto
Nowe
Caring Personnel
Suhl
2 100 €netto
Dodano: 10 godz. temu
2 000 €netto
Nowe
Caring Personnel
Bad Honnef
2 000 €netto
Dodano: 10 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Caring Personnel
Oldenburg
1 900 €netto
Dodano: 10 godz. temu
Do góry