ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA W PROJEKTACH UE

ASYSTENT BIURA OBSŁUGI KLIENTA W PROJEKTACH UE

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 400 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0175

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN

Zakres obowiązków:
- Udzielanie informacji o dostępnych projektach, zasadach uczestnictwa oraz wymaganych kwalifikacjach.
- Rejestrowanie uczestników projektu oraz wsparcie w kompletowaniu dokumentacji zgłoszeniowej.
- Wsparcie w zakładaniu konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz pomoc uczestnikom w procesie rejestracji oraz aktywacji kontaw BUR.
- Udzielanie informacji o funkcjonowaniu BUR, informowanie użytkowników o zasadach funkcjonowania BUR, w tym o warunkach rejestracji, dostępnych usługach oraz procedurach korzysztania z bazy.
- Udzielanie szczegółowych informacji dotyczących przebiegu projektu, harmonogramu działań oraz dostępnych form wsparcia (szkolenia, doradztwo, kursy zawodowe).
- Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
- Przygotowywanie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie (np. umowy, listy obecności, ankiety, raporty).
- Wsparcie w kompletowaniu dokumentów rozliczeniowych i kontrolnych wymaganych przez instytucje nadzorujące projekt.
- Udział w działaniach promocyjnych mających na celu rekrutację uczestników do projektu.
- Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz promocyjnych dotyczących projektów.
- Pomoc w organizacji szkoleń, warsztatów oraz spotkań informacyjnych dla uczestników.

Praca w systemie jednozmianowym w godz. 9.00-17.00 lub 7.00-15.00 do uzgodnienia od pon. do pt. oraz jedna sobota w m-cu.
Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2026 r.


Miejsce pracy:
1 Maja 17, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie

Pracodawca:
WEKTOR CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa komputera MS Ofice, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Wykształcenie wyższe kierunek administracja lub pokrewne, komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktu z osobami zróżnicowanymi pod względem potrzeb i poziomu kompetencji, empatia i umiejętność pracy z osobami o szczególnych potrzebach, w tym z osobami z niepełnosprawościami, wymagana umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office oraz platform tj. BUR, umiejętność efektywnej pracy w zespole, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, odporność na stres, sumienność, wymagane doświadczenie w realizacji projektów unijnych.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunek administracja lub pokrewne, komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktu z osobami zróżnicowanymi pod względem potrzeb i poziomu kompetencji, empatia i umiejętność pracy z osobami o szczególnych potrzebach, w tym z osobami z niepełnosprawościami, wymagana umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office oraz platform tj. BUR, umiejętność efektywnej pracy w zespole, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, odporność na stres, sumienność, wymagane doświadczenie w realizacji projektów unijnych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Ksiondz

Nr telefonu:
572 017 332,690 255 472

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny lub CV na e-mail

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 13.02.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 142120
Udostępnij:
Dodano: 13.02.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 142120

Zobacz inne oferty

Do góry