StPr/25/0353
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Organizacja spotkań, przyjmowanie klientów i partnerów biznesowych, przygotowywanie dokumentów tj: tworzenie raportów, zestawień, pism, protokołów, załatwianie spraw biurowych.
Miejsce pracy:
Duchnice, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- turecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- Język obcy jest niezbędny do nawiązania kontaktu ze współpracownikami.
Inne wymagania:
Język obcy jest niezbędny do nawiązania kontaktu ze współpracownikami.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Schab
Nr telefonu:
227254291 w. 118
Wymagane dokumenty:
Brak danych.