StPr/25/0003
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym
- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych
- sprawdzanie zapisu kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami
- wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów
- archiwizowanie dowodów księgowych
- korespondencja z bankami i urzędami
- sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych
Miejsce pracy:
1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Doświadczenie zawodowe mile widziane, chęci do pracy, dyspozycyjność
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe mile widziane, chęci do pracy, dyspozycyjność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Janusz Zaremba
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście