ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/03960

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.

Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Asystent do spraw księgowości
  • Program Outlook (poczta elektroniczna), obsługa komputera pakiet Microsoft Office
  • Wykształcenie: średnie, Umęjetności: obsługa komputera, poczty e-mail, programów Office, Uprawnienia: nie wymagane, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w administracji biurowej, Znajomość języków obcych: nie wymagane. Ogólny zakres obowiązków: Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.


Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie, Umęjetności: obsługa komputera, poczty e-mail, programów Office, Uprawnienia: nie wymagane, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w administracji biurowej, Znajomość języków obcych: nie wymagane. Ogólny zakres obowiązków: Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej

Nr telefonu:
+48 22 391 13 00

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
skierowanie - oferta przeznaczona wyłącznie dla zarejestrowanych osób bezrobotnych
Dodano: 02.04.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 178270
Udostępnij:
Dodano: 02.04.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 178270

Zobacz inne oferty

Do góry