StPr/25/03960
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.
Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Asystent do spraw księgowości
- Program Outlook (poczta elektroniczna), obsługa komputera pakiet Microsoft Office
- Wykształcenie: średnie, Umęjetności: obsługa komputera, poczty e-mail, programów Office, Uprawnienia: nie wymagane, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w administracji biurowej, Znajomość języków obcych: nie wymagane. Ogólny zakres obowiązków: Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.
Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie, Umęjetności: obsługa komputera, poczty e-mail, programów Office, Uprawnienia: nie wymagane, Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w administracji biurowej, Znajomość języków obcych: nie wymagane. Ogólny zakres obowiązków: Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych, monitorowanie należności i zobowiązań, archiwizacja korespondencji pocztowej administrowanie umowami. Ewidencjonowanie otrzymanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością, przy użyciu systemów informatycznych do programu księgowego i kadrowo płacowego.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
CAZ - Centrum Aktywizacji Zawodowej
Nr telefonu:
+48 22 391 13 00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie - oferta przeznaczona wyłącznie dla zarejestrowanych osób bezrobotnych