StPr/25/0339
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,10 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa interesantów, księgowanie wpłat, faktur, odpowiedzi na pisma i zgłoszenia. Początkowo zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, następnie umowa o pracę. (Godziny pracy: 10-18)
Miejsce pracy:
Gen Józefa Sowińskiego 66, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
AZYL NIERUCHOMOŚCI IWONA GMURCZYK
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, średnie zawodowe 4-letnie
- znajomość obsługi komputera, programu Excel, zanjomość rachunkowości; doświadczenie nie jest wymagane
Inne wymagania:
znajomość obsługi komputera, programu Excel, zanjomość rachunkowości; doświadczenie nie jest wymagane
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Iwona Gmurczyk
Wymagane dokumenty:
cv- prośba o kontakt z pracodawcą w godzinach 16-17 - UWAGA! PODANA DATA WAŻNOŚCI OFERTY JEST DATĄ ORIENTACYJNĄ. JEŚLI PRACODAWCA DOKONA WYBORU KANDYDATA WCZEŚNIEJ, OFERTA ZOSTANIE WYCOFANA Z REALIZACJI PRZED WSKAZANYM TERMINEM WAŻNOŚCI.
Sposób przekazania dokumentów:
Godziny : 16-17