StPr/25/0239
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
stawka godzinowa Ostateczne wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą
Zakres obowiązków:
weryfikacja, segregacja, skanowanie i archiwizowanie dokumentów;
wprowadzanie prostych operacji księgowych w programach;
obsługa klientów biura
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa zlecenie na ok. 3 m-ce (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, w przedziale godzinowym 8.00-16.00 ok 30-40 godzin tygodniowo, według ustalonego grafiku z Pracodawcą
Miejsce pracy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Profes Creative Partner Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel, Bardzo dobra obsługa komputera
- Wykształcenie: min. średnie (dowolne). Doświadczenie: osoba do przyuczenia. Umiejętności: Bardzo dobra obsługa komputera. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel. Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Inne wymagania:
Wykształcenie: min. średnie (dowolne). Doświadczenie: osoba do przyuczenia. Umiejętności: Bardzo dobra obsługa komputera. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel. Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Zajdlicz-Syta
Nr telefonu:
607161187
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8.00-16.00