ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie, Umowa o świadczenie usług
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 30,50 zł
brutto
Stawka za godzinę
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0239

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wynagrodzenie:
od 30,50 PLN
stawka godzinowa Ostateczne wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą

Zakres obowiązków:
weryfikacja, segregacja, skanowanie i archiwizowanie dokumentów;
wprowadzanie prostych operacji księgowych w programach;
obsługa klientów biura

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa zlecenie na ok. 3 m-ce (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, w przedziale godzinowym 8.00-16.00 ok 30-40 godzin tygodniowo, według ustalonego grafiku z Pracodawcą

Miejsce pracy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Pracodawca:
Profes Creative Partner Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Liczba godzin pracy w tygodniu:
30

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel, Bardzo dobra obsługa komputera
  • Wykształcenie: min. średnie (dowolne). Doświadczenie: osoba do przyuczenia. Umiejętności: Bardzo dobra obsługa komputera. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel. Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.


Inne wymagania:
Wykształcenie: min. średnie (dowolne). Doświadczenie: osoba do przyuczenia. Umiejętności: Bardzo dobra obsługa komputera. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel. Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magdalena Zajdlicz-Syta

Nr telefonu:
607161187

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8.00-16.00
Dodano: 29.05.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 226419
Udostępnij:
Dodano: 29.05.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 226419

Zobacz inne oferty

Do góry