StPr/25/0409
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju, archiwizowanie dowodów ksiegowych, redagowanie pism, sporządzanie dokumentów monitorujących, prowadzenie korespondecji z kontrahentami, urzędami i bankami w sprawach księgowych, sprawdzanie dowodów ksiegowych pod wzgledem formalno - rachunkowym i wyjaśnianie błędów, ewidencjonowanie zadekretowanych dowodów księgowych w systemie finansowo - księgowym
Miejsce pracy:
Pieszyce, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
- Obsługa komputera w stopniu podstawowym
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Matejaszek
Nr telefonu:
748325235 w. 199
Wymagane dokumenty:
skierowanie