StPr/24/0576
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
-segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;
-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym;
-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi;
-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami ;
-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadeklarowanych dokumentów;
-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawe wystawienia dokumentów korygujących.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00
Miejsce pracy:
1 Maja 40 D, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
BARBARA MACOCH, USŁUGI ADMINISTRACYJNO-PODATKOWE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Niezbędne: kurs ksiegowości/rachunkowości, minimum 1 rok doświadczenia w księgowości Mile widziane: znajomość programu COMARCH ERP OPTIMA, wykształcenie wyższe o specjalności rachunkowość.
Inne wymagania:
Niezbędne: kurs ksiegowości/rachunkowości, minimum 1 rok doświadczenia w księgowości Mile widziane: znajomość programu COMARCH ERP OPTIMA, wykształcenie wyższe o specjalności rachunkowość.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
608 350 102
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
bezpośredni kontakt do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail