StPr/24/1055
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Okres zatrudnienia- 27 m-cy
Zakres obowiązków:
kategoryzacja i segregacja dokumentów; weryfikacja formalno - rachunkowa; uzgadnianie sald; wprowadzanie zadekretowanych dokumentów; archiwizacja dokumentów księgowych
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- wykształcenie średnie ogólnokształcące, policealne i średnie zawodowe/branżowe, preferowany kierunek ekonomiczny; staż pracy - nie wymagany; znajomość programu Optima i pakietu Microsoft Office - mile widziane
Inne wymagania:
wykształcenie średnie ogólnokształcące, policealne i średnie zawodowe/branżowe, preferowany kierunek ekonomiczny; staż pracy - nie wymagany; znajomość programu Optima i pakietu Microsoft Office - mile widziane
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lichoń
Nr telefonu:
183536307
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV