Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; Przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami; Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; Archiwizowanie dokumentów; Organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony p.poż., ochrony środowiska i ergonomii
Miejsce pracy: Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 4)
- Wykształcenie średnie ogólnokształcące; policealne i średnie zawodowe/branżowe, preferowany kierunek - technik księgowości; wyższe; podstawowa wiedza z zakresu księgowości; umiejętność obsługi komputera; staż pracy w zawodzie - min. 4 miesiące.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; policealne i średnie zawodowe/branżowe, preferowany kierunek - technik księgowości; wyższe; podstawowa wiedza z zakresu księgowości; umiejętność obsługi komputera; staż pracy w zawodzie - min. 4 miesiące.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Maciej Guterch
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie + CV
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 2 150 PLN