ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (OFERTA PRACY PO STAŻU)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (OFERTA PRACY PO STAŻU)

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0644

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; Archiwizowanie dokumentów; Organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.

Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
  • Wykształcenie min. średnie ogólnokształcące, preferowane średnie zawodowe/policealne (kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse); Umiejętność analitycznego myślenia; Dokładność; Rzetelność; Komunikatywność; Efektywna organizacja pracy; Spostrzegawczość; Znajomość obsługi komputera.


Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie ogólnokształcące, preferowane średnie zawodowe/policealne (kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse); Umiejętność analitycznego myślenia; Dokładność; Rzetelność; Komunikatywność; Efektywna organizacja pracy; Spostrzegawczość; Znajomość obsługi komputera.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lichoń

Nr telefonu:
183536307

Wymagane dokumenty:
Skierowanie + CV
Dodano: 08.08.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 284802
Udostępnij:
Dodano: 08.08.2025, 04:01
ID ogłoszenia: 284802

Zobacz inne oferty

Do góry