StPr/25/0929
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Godziny pracy: 8:00-16:00 (poniedziałek); 7:00-15:00 (wtorek-piątek)
Zakres obowiązków:
Pomoc w realizacji zadań związanych z naliczaniem podatku VAT, w tym analiza faktur sprzedażowych pod kątem prawidłowości naliczenia podatku należnego, analiza faktur kosztowych pod kątem zasadności odliczenia podatku naliczonego i wyboru metody odliczenia, sporządzanie rejestru sprzedaży i zakupów, deklaracji JPK_V7 jednostki, uzgadnianie zgodności zapisów w rejestrze sprzedaży i zakupów z ewidencją księgową rozliczeń podatku VAT; Pomoc w realizacji zadań związanych z rozliczaniem delegacji służbowych, bieżącą kontrolą kompletności dziennych wyciągów z rachunków bankowych, dekretacją dowodów księgowych, Sporządzaniem jednostkowych oraz zbiorczych sprawozdań w zakresie organu oraz gminy, wprowadzaniem zmian planu finansowego jednostek budżetowych; Pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu akt do archiwum zakładowego zgodnie z przepisami w tym zakresie; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); Stosowanie przepisów prawa dotyczących administracji publicznej, tajemnicy służbowej, ochrony danych osobowych oraz instrukcji kancelaryjnej i JRWA
Miejsce pracy:
Łużna, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- Wykształcenie wyższe; stan zdrowia pozwalający na podjęcie zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku; staż pracy w zawodzie - min. 6 miesięcy.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe; stan zdrowia pozwalający na podjęcie zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku; staż pracy w zawodzie - min. 6 miesięcy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Maciej Guterch
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV

Zaloguj się przez Facebook