StPr/24/1097
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; Przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; Archiwizowanie dokumentów; Organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie min. średnie, preferowane średnie zawodowe/policealne/wyższe (kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse); staż pracy - 6 m-cy; komunikatywność; dokładność; kultura osobista; znajomość obsługi komputera; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej.
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie, preferowane średnie zawodowe/policealne/wyższe (kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse); staż pracy - 6 m-cy; komunikatywność; dokładność; kultura osobista; znajomość obsługi komputera; mile widziane doświadczenie w pracy biurowej.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Maciej Guterch
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie + CV