Zakres obowiązków:
sporządzanie pism, zarządzanie obiegiem dokumentów, kontakt z klientami oraz beneficjentami, obsługa formalna klientów
Miejsce pracy: Franciszka Posadzego 29A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: BLOTT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NON PROFIT
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Wymagania konieczne:
- doświadczenie zawodowe w pracy administracynej, umiejętność redagowania pism, obsługa social media, zarządzanie wieloma projektami w czasie, orzeczenie o stopniu niepełnosprawnym
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe w pracy administracynej, umiejętność redagowania pism, obsługa social media, zarządzanie wieloma projektami w czasie, orzeczenie o stopniu niepełnosprawnym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
517465731
Wymagane dokumenty:
kontakt z pracodawcą pod nr tel. 517465731
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 150 PLN