StPr/24/6437
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 500 PLN
Praca na czas określony: 3 lata Godzina zakończenia pracy: 16:00
Zakres obowiązków:
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku portugalskim. Rejestracja zgłoszeń dotyczących problemów związanych z IT od użytkowników posługujących się językiem portugalskim. Administrowanie problemami technicznymi oprogramowania oraz ich rozwiązywanie. Wsparcie w administracji i wdrażaniu usprawnień w obsłudze klientów. Współpraca z innymi działami IT przy rozwiązywaniu skomplikowanych problemów technicznych.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w dziedzinie administracji lub o kierunkach pokrewnych
- portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Wykształcenie: wykształcenie wyższe w dziedzinie administracji lub o kierunkach pokrewnych. Język: biegła znajomość języka portugalskiego na poziomie C2.
Inne wymagania:
Wykształcenie: wykształcenie wyższe w dziedzinie administracji lub o kierunkach pokrewnych. Język: biegła znajomość języka portugalskiego na poziomie C2.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sylwia Staszewska
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A