ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0044

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: Wsparcie Działu Handlowego w zakresie:
Przygotowywania ofert oraz zamówień z zakresu produktów i usług,
Przygotowywania dokumentacji przetargowej,
Przyjmowania zapytań ofertowych,
Kompleksowej i profesjonalnej obstugi klienta, Koordynowania procesu realizacji zamówień,
Koordynowania magazynu sprzętu demonstracyjnego,
Monitorowania rynku klienta oraz kierunków jego rozwoju,
Wprowadzania i obsługi zamówień w systemie informatycznym,
Planowania, organizowania i uczestniczenia w wybranych wydarzeniach marketingowych,
Tworzenia raportów i kalkulacji,
Wspótpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania działu handlowego
Udziału w tworzeniu procedur wewnątrzfirmowych.


Miejsce pracy:
Marii Skłodowskiej-Curie 10, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie

Pracodawca:
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B
  • Nasze wymagania: Znajomość pakietu Office, Komunikatywna znajomość j. angielskiego, poziom min. B2, Efektywne planowanie i organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją CZg SU, Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, Dyspozycyjność - częściowo praca wyjazdowa, Chęć szkolenia i rozwoju, Obywatelstwo polskie ze względu na charakter pracy, Wymóg niekaralności - praca na stanowisku będzie się wiązała z pozyskaniem dostępu do informacji niejawnych, Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub z klientem instytucjonalnym


Inne wymagania:
Nasze wymagania: Znajomość pakietu Office, Komunikatywna znajomość j. angielskiego, poziom min. B2, Efektywne planowanie i organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją CZg SU, Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, Dyspozycyjność - częściowo praca wyjazdowa, Chęć szkolenia i rozwoju, Obywatelstwo polskie ze względu na charakter pracy, Wymóg niekaralności - praca na stanowisku będzie się wiązała z pozyskaniem dostępu do informacji niejawnych, Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub z klientem instytucjonalnym

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Sylwia Ratajczak

Nr telefonu:
695-631-353

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV-wysyłać na wskazany adres email pracodawcy lub kontakt telefoniczny.(A.G.)

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 23.01.2025, 04:02
ID ogłoszenia: 123219
Wynagrodzenie
4 666 - 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 23.01.2025, 04:02
ID ogłoszenia: 123219

Zobacz inne oferty

5 100 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 100 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 400 złbrutto
Nowe
Świnoujście
4 400 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Ustroń
4 666 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 złbrutto
Nowe
Opole
30,50 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 400 złbrutto
Nowe
Świnoujście
4 400 złbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry